Автор Тема: В супермаркет \"Европа\" в кв. Мусагеница продават негодни стоки  (Прочетена 4070 пъти)

osemnova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Супермаркет ЕВРОПА в Мусагеница е единствен магазин в който може да се пазарува. И затова там ни подлагат на гавра и подигравка. Непрекъснато купувам мокра и пожълтяла захар. И когато им направих рекламация,  Управителката ми казва, вземете си парите и си търсете на друго място захар. Сиренето също плува във вода и сол, като го купиш то се разлага. Купуваме некачественни колбаси на високи цени. А те изкупуват боклуци на ниски цени и ни ги предлагат без марки и етикети. И КАКВО ЛИ ОЩЕ НЕ.
   Нямат добра складова площ, тя е открита и когато вали всичко се овлажнява. Много рядко се среща стока със срок на годност. Някой умишленно премахна малките магазинчета за да ни заставят да пазаруваме само от \"ЕВРОПА\" И какво е това име ЕВРОПА, КАТО ПО НИЩО НЕ ОТГОВАРЯ НА ЕВРОПЕЙСКИТЕ СТАНДАРТИ.

pharaon

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 105
    • Профил
Никой не ви заставя, ако никой не купуваше от този магазин, макар и с цената на по голямо разкларване, той нямаше да се държи така. Ако искате нещо да се промени, не купувайте от там. Погледнете по далече от носа си, и направете нещо неприятно сега за да ви е ПО-приятно после. Магазините зависят от потребителите, и потребителя казва кой да и кой не. Аз съм имал проблем в заведение, където ходи с приятели, имах неприятни емоции един два пъти и спрях да ходя, дори когато приятели ходеха там. Налагаше се понякога приятелите ми да се съобразят с мен и когато трябваше да се видя с тях беше в друго заведение. Дойде момента в който персонала се смени в даденото заведение, и вече ходя там... Нищо не ви рпечи да си купите храната от друго място например където работите (ако не работите в Мусагеница ест.). Предполагам че имате и кола, можете да отидете 2-3 км. по-далече... и т.н. Живеем в държава, където няма все още изградени навици за спазване на писани и неписани закони. Трябва тепърва да се изграждат... От нас зависи дали това ще стане бързо или ще трябва да минат още 30 г.

ToniDe

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Здравейте, ето че ми се налага и аз да споделя мнение, въпреки че ама хич не ми се занимава с това, но съм длъжна да сигнализирам и аз за лошото обслужване в супермаркет Европа в Мусагеница. За това, че е мръсен и не подържан е така, но и обслужването е на много ниско и просташко (без извинение) ниво. Днес на касата ми се развика касиерката Лилия Шопова, защото \'и давам 50 лв. за сметка от 10лв. Ето буквално думите и: "ма вие мен за каква ме имате?""неразбрани хора, не се научихте да си разваляте парите"... когато казах "Все пак аз съм клиент." тя отговори "е какво като сте клиент,ние не сме банка" и последно когато и казах че така няма да иамт клиенти отговорът й бе: "дай Боже да ви няма!".... предаставете си!.... какво още може да се коментира? нищо, но не трябва да оставяме тези неща без мнение и да ги отминаваме с безразличие. Някой знае ли сайта на този супермаркет? Искам да напиша специално оплакване.

yanisgbs

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Факт е, че това е единственото място в квартала откъде можеш да напазаруваш по-необходимите неща, без да се налага да обиколиш всичките 5 други квартални магазинчета с натежали торби и ръце виснали до земята. Колкото до това да се метнеш на колата и да пропътуваш 2-3 км за мин. 30 мин. късайки нерви в задръстванията не винаги е най-удачния вариант. Общото впечатление за "Европа" - Мусагеница е търпеливи продавачки (на щанда за месо, сирене и кашкавал) и злобни касиерки. Ако случайно си носиш торбичка за покупките моментално попадаш в черния списък с клиенти, нежелаещи да дадат 10 ст. за техните торбички. От няколко седмици наблюдавам, че за определени стоки липсват етикет и то такива стоки, които не променят местоположението си в магазина и винаги са в наличност. Съмнявам се, че някой клиент ще открадне етикет "Сок БББ портокал 100%"...
Още на входа е обявено, че можеш да платиш безкасово с дебитна или кредитна карта със съответния бранд, но касиерките винаги измислят причина, поради която да не приемат такова плащане.
Като привържаник на безналичните плащания, днес отново пожелах да платя с карта и касиерката ми каза, че с тази карта (с която съм плащал десетки пъти там) не мога да платя, тъй като е с чип. Казах й, че вече съм плащал по такъв начин, но тя ми заяви че сега има проблем и поиска да дам карта, която е само с магнитна лента или да отида да си изтегля пари на банкомат и да се върна. Всичките ми покупки бяха маркирани и стояха на касата и тя се обърна да обслужва следващия клиент без да ми дава повече обяснения. Откъде можех да извадя карта съобразена с нейните желания, имайки предвид, че всички банки в страната вече са длъжни да издават карти с чип.
Съвсем кратко й отвърнах, че това не ме интересува и че това е единствения начин, по който мога да платя. Касиерката събра веждите и косата на едно, грабна картата и започна да я плъзга с магнитната лента през ПОС устройството и разбира се то поиска да прочете данните от чипа. Каза ми "Ето, виждате ли, не става!". Казах й как да постави картата...всичко заработи, плащането мина успешно. Вместо да се зарадва, че всичко е ок, тя изсъска "Следващият път да си изтеглите пари от банкомата!"  Доста се зачудих дали да не се върна и да си купя едно пакетче дъвки с картата, но имаше голяма опашка зад мен.
Учудващо, такава търговска верига няма онлайн форми за обратна връзка. Има един корпоративен сайт (http://cba.travel.bg/evropa.html), в който нищо не работи, няма никаква информация за това кой стои зад тези магазини, къде имат офис, ел.поща и т.н.
Една бърза справка в Търговския регистър показва, че това всъщност е пералнята на Христо Ковачки и мигом всичко се изяснява...

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Е то е ясно чие е отдавна. На РУМ-а пък има тоооолкова много табелки, че 70 % от времето ти минава да разбереш коя за коя стока се отнася. Просто са наредени в шпалир.
Поздравления за позицията ! Повече такива граждани, по-малко малоумия зад касите !

helly

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Присъединявам се към негативните мнения за магазин Европа в Мусагеница. Искам да привлека вниманието ви и към друг проблем. Освен големите опашки, намусени касиерки и стоки със съмнително качиство, в магазина често \"допускат грешка\" при връщане на ресто или маркират върху платена сметка без да я приключат. Наскоро доста късно видях (чак в къщи) , че съм платила моите покупки + 2 кисели млека и хляб, които клиентка преди мен купи и плати. Случвало се е да въвеждат грешна(по-малка) сума на парите, които давам и съответно касовия апарат изчислява, че трябва да ми върнат  по-малко ресто.Правят го обикновено с големи сметки, когато ви искат 1-2 лева или стотинки. Внимавайте! Това че са единствения голям магазин в квартала, ги прави глухи за нашите оплаквания...

milena dimitrova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
да, ако очаквате добронамереност, уважение и коректност НИКОГА не влизайте в този магазин!!!
ако си падате по това да ви нагрубяват и обвиняват за какво ли не - ЗАПОВЯДАЙТЕ, даже може и да ви е забавно!
ако не вярвате - идете и вижте сами - магазин с огромна площ, в който персоналът е повече от клиентите (и това е от години) при условие, че е единствен супермаркет в квартала.
защо ли хората не искат да пазаруват там?!?!?!?!?!

milena dimitrova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
и още нещо - макар и хората да не искат да пазаруват там, този магазин някак продължава да съществува и да заема стратегическо място, питам се от години как си плащат заплатите, след като не съм единствената, която пазарува от там само в изключително крайна нужда и не е било да не съм съжалявала после, че изобщо съм влязла там...  излиза, че и да не пазаруваме от там, то това животно умиране няма...
от години предпочитам да отида с колата до кауфланд в дружба, но не ида пазарувам от супермаркета, който е под носа ми.
но дори този протест не помага - нищо не се променя в този магазин, а хората в квартала имат нужда да бъдат облекчени в битието си и да не пътуват всеки път за пазар по няколко километра
а за промяната в магазина - да, ремонтираха го, ама то нов бардак със стари .... не се прави!!!

Silvya Naidenova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Аз също съм попадала на некачествена стока във верига магазини \"Европа\". Никога вече не купувам от там замразена риба, защото намерих червеи в нея, когато я размаразих! Беше ужасно! Беше незабравимо!Сега избягвам изобщо да влизам в тези магазини, защото винаги ги свързвам с този случай.

egotseva

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 98
    • Профил
Явно лошата хигиена и лошото качество на продуктите в този магазин не са инцидентно явление. Направете нещо, вие, които пазарувате в този магазин. Съберете информация и доказателства за няколко конкретни случая и подайте жалба до компетентните органи. Пазете си касовите бонове като доказателство.