Автор Тема: електронен магазин Беборани  (Прочетена 1342 пъти)

elektron

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
електронен магазин Беборани
« -: Февруари 23, 2009, 06:31:41 pm »
здравейте
искам да се оплача като потребител от електронен магазин Беборани - Пловдив
Реших да поръчам от там детски дрешки ,но впоследствие се отказах ,въпреки ,че не се обадиха за потвърждение ми ги доставиха ,но в пратката липсваше и касова бележка
Доколкото съм запозната със закона за електронната търговия - потребителят има право да откаже доставката .Всички други магазини се обаждат за потвърждение на покупката ,докато там са некоректни .

pharaon

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 105
    • Профил
електронен магазин Беборани
« Отговор #1 -: Февруари 23, 2009, 06:49:48 pm »
Никой не е длъжен да се обажда за потвърждение!!! Това, че някой го правят е друг въпрос. В момента в който се бяхте отказали, вие трябваше да се обадите за да проследите до какъв етап е вашата поръчка и съответно да можете да я откажете. В случая вие сте постъпили некоректно, защото сте дали заявка и когато сте се отказали не сте направили нищо за да уведомите търговеца. И никой с нищо не ви е лъгал че задължително ще ви се обади за потвърждение, вие сами сте се подлъгали по някаква си ваша логика, че всички са длъжни да се обадят.
Вие плащате на куриера и той ви издава фискален документ. Така че няма как да има касова бележка към покупка от електронен търговец.

elektron

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
електронен магазин Беборани
« Отговор #2 -: Февруари 24, 2009, 04:08:21 pm »
интересно как всички останали електронни магазини слагат касова бележка за стоките и се обаждат само тези - НЕ
а ако някой използува чужд адрес ????????

Lawyer

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
електронен магазин Беборани
« Отговор #3 -: Март 18, 2009, 07:22:54 pm »
Здравейте, съгласен съм с първото мнение-никой не е длъжен да Ви се обади за потвърждение-напротив-Вие длъжна ако има промяна в желанията, адреса или други Ваши данни да предупредите търговеца-в противен случай Вие ставате некоректен клиент. Това е по закона-съжалявам, но както имате права, така имате и задължения.

За касовата бележка-сигурен съм, че ще Ви издадат дори и фактура-няма никаква причина да не го напарвят-изпратихте ли им данни с какви атрибути да е фактурата? Не казвате как реагираха те, отказаха ли Ви финансов документ, искахте ли такъв? Е, мисля, че всеки трябва да е по-ангажиран по отношение на собствените си действия. Приятна вечер.

diana_866

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
електронен магазин Беборани
« Отговор #4 -: Януари 25, 2010, 12:44:29 pm »
Аз често пазарувам от интернет м-н Беборани и сам мн.доволна а и не само от него предимно така купувам дрешки за детето си и искам да Ви кажа , че винаги след като заява поръчката ми се обаждат за потвърждение
Заедно със покупките има фактура и касова бележка не знам защо при Вас така се е получило

Едно Дете

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
електронен магазин Беборани
« Отговор #5 -: Февруари 11, 2010, 09:29:39 pm »
Ако пишат в условията си ,че се обаждат ,значи е така.Ако пишат мейл,значи си проверявайте мейла,ако пишат двете ,просто очаквайте по един от двата начина.Никоий с нищо не Ви е длъжен.Друг е въпроса ,че в рамките на 7 дена имате право да върнете поръчката за ваша сметка,стига да не е ползвана стоката,да не е разопкована ,ако е имала фабрична опаковка и т.н.