Според мен е много важно, да съберете цялата възможна информация по случая.
Например, откъде са теглени парите и кога. Може да се окаже, че в този ден сте били в друг град или парите са теглени от банкомат в друг град. Освен това всички банкомати имат камери, където може да се види, че някой друг човек тегли парите. Не знам колко точно време се пазят записите, но се надявам, да е поне година.
Нужно е, да им докажете по някакъв начин, че е невъзможно, да подвеждате банката.
Освен това никога не контактувайте със служителките в паричния салон, а се старайте да общувате с максималното възможно ниво (най-добре е с изпълнителния директор на банкака), защото въпросът е сериозен и редовите служители(ки) се отнасят машинално към тези случаи.
Банката няма да обеднее, ако ви обезщети. Ако всички при всички случаи се процедира така, значи резултатът е 1-0 за измамниците. Когато банката трябва, да си гони загубите, тя би трябвало да се справи много по-добре от всеки един потърпевш потребител. Когато загубите се приписват автоматично на потребителя, това повишава увереността на измамниците, защото знаят, че няма кой да ги гони и разкрива.