Дългогодишен клиент съм на пощенска банка и като изключа неприятния момент преди 4 г.,когато съпругата ми взе заем от тях с \"преференциални условия\" за 3000 лв.,който впоследствие рефинансирах с помощта на Райфайзенбанк за да си спестя \"преференцийте\" във всичките останали случай само съм внасял,но общото ми впечатление е,че в нея има крайно некомпетентни кадри и в момент на финансова криза това се забелязва най-отчетливо.Ще ви опиша случая с детския влог на дъщеря ми в тази банка на стойност около 1300лв. за който взех съдебно решение да го преместя в друга банка,но междувременно пуснах жалба до БПБ и получих формален нищо незначещ отговор след 3 дни на личния си мейл.По същото време други банки,като ДСК на запитвания който на няколко пъти съм имал към тях,звънят още същия ден на мобилния ми телефон и нещата са ясни точни и конкретни.
Ето и случая ми,както съм го формулирал:
-\"Във вашата банка имам няколко влога включително и детски влог на дъщеря си Ивана Михайлова Дончева от 06.02.1998г.Вече за втори път се сблъсквам с неприятното положение за вноска по нейна сметка да губя два работни дни.Първия път беше преди около 3 години,а втория е съвсем пресен от преди няколко дни.На 20.08.2009г.посетих клона ви в централната поща в Люлин,който е и най-близко до местоработата ми за да внеса 40лв. по-сметката на дъщеря си,но от там не ми приеха парите,тъй като не е имало дълго време движение по-сметката.В следващия клон на \"Българска Пощенска Банка\" намиращ се на кооперативния пазар в Люлин ми прибраха парите,но не ги вписаха в книжката пак по-същата причина.На следващия ден съпругата ми посети централния ви офис където най-накрая вписаха парите в книжката на дъщеря ми.Искам да подчертая,че при първия проблем открих втори влог на дъщеря си в друга банка и вече около 3 години нямам никакви проблеми там,а на много по-малко пари налични там доходноста е много по-висока.Учудващото във детския влог надъщеря ми е:
-Много ниския лихвен процент по-тази сметка,начисляваната лихва е около 1 % при нива между 4 до 6.5% процента в други банки.
-На практика той е \"дългосрочен детски влог\" само като негативи.
Губейки ми за втори път от свободното време на мен и съпрутата ми и ощетявайки детето ми по-този начин,сериозно се замислям да ликвидирам този неин влог от вашата банка,а също така и всички мой налични влогове.Служител съм на БТК и получавам заплатата си през вас,но при всяко теглене дори и от ваш банкомат ми се удържат 0.20лв.,а колегите ми,преместили се преди 4-5 години в ДСК нямат този проблем и се ползват с ВИП права там.
Сметката на дъщеря ми е хххх и много държа да се изясни въпроса с доходноста и.Моята дебитна карта е хххх и изтича през март 2011г.\"
С вчерашна дата 01.09.2009г. със съдебно решение в което изрично се упоменава:
-Разрешава на мен като родител и законен представител да прехвърля от ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ КЛ.СОФИЯ сметка хххх цялата налична сума заедно с лихвите по друга сметка банкова сметка в БДСК сметка хххх на името на малолетното дете.
посетих клона на пощенска банка в Люлин кооперативен пазар,но служителката се оказа,че има собствено тълкуване според което сметката трябвала да се запази с 20лв.,тъй като в решението на БЪЛГАРСКИЯ РАЙОНЕН СЪД не било опоменато закривам.След известно време обтягане на нерви и след ясно изразено нежелание на мен и съпругата ми да работиме с тази банка най-накрая нещата бяха уредени.Сега остава да ликвидирам и другите си два влога при тях,който са на мое име и за който нямам нужда от скъпоструващо съдебно решение и допълнителна загуба на време и нещата ще са перфектни.