Услуги > Комуникации

Проблеми с Globul

(1/56) > >>

NiaDorado:
Искам да се оплача от системата на \"Глобул\".Абонат съм на програмата\"Глобул Смарт\"-с 500те безплатни минути.Включих се през месец ноември.В първите два месеца бях доволна от известяването със съобщение за изговорените минути и текущата ми сметка.Но от средата на декември\"Глобул\"имат проблем в системата
 и се бавят при уравняането на сметките,изпращат ми съобщения с невярна информация и нереално високи сметки.Звънях на оператора и ми казаха,че на края на месеца ще ми приспаднат сметката от безплатните минути.За месец декември платих по-голяма сума,тъй като ми бе предоставена погрешна информация за броя на изговорените минути-оказа се,че бях превишила лимита си,но това не ми бе известено,според съобщенията,които  получих имах още неизговорени минути.
 Този месец пак получавам нереално високи сметки,въпреки че говоря само с безплатните минути,пак се оправдават с проблем в системата,но ако и този месец платя повече пари заради погрешна информация-директно ще сигнализирам в Комисията по търговия и защита на потребителите.

elenaaleks:
Защо трябва да чакате следващата сметка - направо сигнализирайте.

vladi:
Здравейте,какво да си говорим за Globul?Аз също съм към тях и не съм особено доволна.
Когато става въпрос за плащане на сметка са отличници в изпращането на съобщения през един ден от рода на предполагам добре познатите ви-Globul ви предупреждава за вашата неплатена сметка,моля платете незабавно и т.н.Но когато съм плащала напоследък,какво се получава?Чакам по цял ден да ми пуснат телефона или да спрат да ми пращат подобни съобщения след като той вече е платен.Без коментар!!!!!!!!!!!!!!!!

checho_58:
Здравейте! Няма по-измислен оператор в България от GLOBUL !!!
Проблемът с неотчитане на използваните минути продължава вече трети месец. Неколкократно съм се обаждал на Оператор, но не ми дадоха някакъв смислен и конкретен отговор кога ще се реши този проблем. Писал съм неколкократно и на e-mail help@globul.bg /отдел за обслужване на клиенти/, от там също ми отговориха, че \"поради търговския старт на голям брои нови услуги\" системата за отчитане на използваните минути не работи! Най-лошото е , че не можаха да ми дадат точен отговор - кога този проблем ще се оправи!
Започвам да си мислия, че мотото им \"НАЙ ДОБРОТО ПРЕДСТОИ\" си остава едно ДОБРО пожелание за НЕОБОЗРИМОТО бъдеще!!!!!!!!
Създават усещане, че са се захванали с нещо, което не им е ясно как точно може да стане !?
Според мен е време да се намеси някоя институция, която да ги санкционира за неспазване на договорни отношения с абонатите си!
Ако пък не могат да се справят със ситуацията, най-добре е да спрат, да затворят и .....КОЙТО ОТ КЪДЕТО Е !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

genie:
Ако си мислите пък,че с М-тел нещата са ОК,жестоко се лъжете!По-големи мошенници от тях няма!!!Абе въобще в БГ мобилните оператори са под всякаква критика!!!Помните ли споразомението за преносимост на тел.номера,което трябваше да влезе в сила от 01.01.2007г.? Е някой да си е \"пренесъл\" номера?
Разбраха се помежду си \"под масата\" и това е,\"Да го духат потребителите\"!

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия