Автор Тема: Проблеми с Виваком  (Прочетена 71623 пъти)

severfen

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 75
    • Профил
Jeff + Vivacom = ?
« Отговор #75 -: Април 12, 2011, 11:37:11 am »
Отиди в магазина и дигни луд скандал как така са те излъгала. Говори с управителя. За да имаш шанс за успех, задължително впиши оплакването си в книгата им за рекламации. Длъжни са да ти я дадът. После пусни жалба в КЗП. Основното искане което трбва да впишеш е разтрогване на договора заради заблуда от страна на консултанта. И както каза BeTaTesTeR пусни жалва и до VIVACOM Обслужване на Клиенти. Не плащаи нищо докато не излезе решението на КЗП. И не ползваи услугата на Vivacom.

Петя Антонова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Jeff + Vivacom = ?
« Отговор #76 -: Април 12, 2011, 01:14:53 pm »
Izvinete za latinicata, no pisha ot telefon.
Az proverih v saita na max telecom PREDI da ida v magazina, no sled kato tazi tam kaza za oganichenieto po mb-ti reshih, che e reklamen trik. Togava veche tq me zamota s toq vivacom, a che nqma da platq nishto i shte ida da se razpravqm..veche sym reshila da go napravq. Ne sym ot horata deto digat skandali, ama qvno trqbva. Nqkolko pyti direktno q pitah sigurna li e, che na maks telecom ima takova ogranichenie i tq kaza \"Ami da, wie ne znaehte li\" ...Pogledna me v ochite i me izlyga...nqmam komentar za tova.
Izvinqvam se, za latinicata oshte vednyj.
Lek den. :)

krasimira vulkanova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Jeff + Vivacom = ?
« Отговор #77 -: Май 17, 2011, 05:14:17 pm »
На 8 април ми излезе фактура за телефоните на стоиност 161.87лв.На 21 април отидох в JEFF и си платих.Помолих служителите да деактивират интернет настройките на телефона на дъщеря ми.След това сключих нов договор за 3G usb модем.На 24 април получих смс от вивацом че доближавам кредитния лимит да платя незабавно.Обадих се в магазина на JEFF откъдето ми отговориха да не се притеснявам.На 29 април обаче с изненада установих че телефона ми е спрян поради просрочена фактура.Започнах да търся касова бележка но уви не я намерих.Отидох в JEFF и тримата служители си спомнят че съм платила фактурата и ми обясниха как не могат да ми пуснат нов договор преди да си платя старата фактура но без касова бележка нищо не може да се направи.След около час обещаха те да ми платят телефона и аз си тръгнах.Два часа по-късно телефона беше пуснат и аз се успокоих.ДА ама не. На 9 май ми излезе следващата фактура и сега дължа 201.27лв.Не мога да ги платя защото на 3 юни трябва да водя детето си на контролен преглед вСофия.Телефона ми трябва зщото след операция с огромен злокачествен тумор и последвала химиотерапия на детето трябва да имам връзка с лекарите в София.Към кого да се обърна към икономическа полиция или към КЗП моля ви дайте ми съвет.

ТИХОМИР НИКОЛОВ

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Jeff + Vivacom = ?
« Отговор #78 -: Май 20, 2011, 10:41:52 pm »
Уважаеми колеги активни потребители, тази вечер сядам да пиша жалба до М-тел за отчетени смс-и за 30тина лева в повече , Е.ОН за сметка от 616 лева , и до окръжна прокуратура от един прокурор , който не вярва , че един крадец в тъмно и мокро време може да влезе под колата ми и да открадне катализатора /където иска да си го навре/.Не споменавам глобул , само защото с тях слава богу нямам отношения.Че ако мислите виваком за най-големите мошеници , сигурно жестоко се лъжете , може би активни потребители трябва да направи допитване кой монополист е най-..... , чрез смс-и ще събере пари да наема платени адвокати за своята кауза.
А иначе влязох във форума да запитам дали мога да приключа договора си за услуга виваком хоум сключен на 14.06.2010г като  заявя това точно на 14.06.2011г. , или трябва да представям медицинско ,  едномесечно предизвестие или някакво друго безумие.
Желая ви успех в борбата с ламята...

gogodif

  • Новак
  • *
  • Публикации: 11
    • Профил
ГАВРАТА НА ВИВАКОМ
« Отговор #79 -: Юли 13, 2011, 02:24:55 pm »
Виваком \"печелят\" нови срочни договори с измама.Обадили са се на всички абонати от моето село,почти всички възрастни на 60 години хора, че трябва да си подновят договорите на домашните телефони.Всъщност това са телефонни постове от времето на БТК,когато въобще нямаше срочни договори и в момента те са безрочни и могат да се прекратят във всеки един момент. Лъжат,че ако подпишат договор за 18 месеца ще им  бъдат спрени сегашните.И възрастните хора,понеже толкова си разбират от такива мошенци даже се редяха на опашка.Добре,че си бях на село в този момент,за да ги предпазя и моите старци.

Ewa Ml

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Jeff + Vivacom = ?
« Отговор #80 -: Юли 23, 2011, 09:34:13 pm »
На 28.03.2011г. посетих офис на VIVACOM на ул.“Скобелев“ №35, за да заплатя сметката си за мобилни услуги. След заплащане на поредната висока сметка на 28.03.2011г., макар и с включената и за двата ми номера допълнителна услуга WORD 30+, сътрудник-продажби/4102 Георги Георгиев (офис на ул.“Скобелев“ №35) ми предложи да деактивира допълнителната услуга WORD 30+, тъй като минутите се изразходвали първо в РБългария и ако остане нещо от тях, то те се използвали за международни разговори.
След направената от него проверка в системата на VIVACOM за евентуален бъдещ проблем и многократните уверения от негова страна, че няма да има проблеми се съгласих, тъй като ползването на мобилни услуги WORD 30+ към този момент бе от жизнено важно значение за мен! Според него системата на VIVACOM не е показала, че за единия ми номер деактивирането на тази допълнителна услуга WORD 30+ е невъзможно до изтичане на срока на договора! И по НЕГОВ съвет допълнителната услуга WORD 30+ към номерата ми бе деактивирана.
На 29.03.2011г. телефоните ми бяха прекъснати.
От 29.03.2011г. досега подадох няколко жалби до VIVACOM, КРС, КЗП с обяснение за извършената ИЗМАМА от страна на сътрудник-продажби/4102 Георги Георгиев !!!!!!!!!! На 29.06.2011г. посетих офиса на VIVACOM на ул.“Скобелев“ №35, за да попитам сътрудник-продажби/4102 Георги Георгиев получил ли е разпореждане от свой началник във връзка с подадените от мен жалби по повод извършената от НЕГО измама по деактивиране на допълнителната услуга. Помолих го да се обърне писмено към своите началници и да обясни, че е допуснал грешка при деактивирането на допълнителната услуга WORD 30+. Лъжейки, че ще напише запитване до началниците си, той всъщност поиска код за достъп до моите жалби, като ми обясни, че няма връзка със системата на VIVACOM!!!!!! В заключение ми каза, че трябва да заплатя сумата от 549,53лв.(към онзи момент), която отново подчертавам, е свързана с предсрочно прекратяване на договорите от ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ, а не по мое искане!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Последната фактура, която получих е на стойност 1314,80лв!!!!
Това ли е грижата на VIVACOM към клиентите си, а????
Уважаеми VIVACOM, ако не сме ние , Вашите клиенти, няма да Ви има като компания!!!
 Не считате ли, че измами от такъв мащаб вреди на името Ви???
Кога най-сетне ще видите, че подписите на служителя от договора, който ми приписвате, че съм нарушила и този от март месец са на ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ?????????
Уважаеми клиенти на VIVACOM БЪДЕТЕ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ВНИМАТЕЛНИ АКО ПОПАДНЕТЕ НА сътрудник-продажби/4102 ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ - гр.София ул.“Скобелев“ №35!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Уважаеми господа и шефове на VIVACOM докога ще прикривате измамите на сътрудник-продажби/4102 ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ - гр.София ул.“Скобелев“ №35 ???
От 29 март 2011г. понасям материални и морални щети заради измамите му????????????
ДОКОГА?????????????????????
Всичко си има граници!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Красимир Великов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
VIVACOM Trio
« Отговор #81 -: Август 30, 2011, 02:23:37 am »
Знам им вече \"ахилесовата пета \" на тез измамници който има карта с мобилен интернет ( без voice услуга ) да пробва да си забрани изходящите sms-и от сега ще ви кажа какво ще стане \" искането не може да бъде изпълнено \" :) това е директно ограничаване на правата на потребителя :) който иска да разваля договора на такава карта там е ключа за бараката ( по договор имаме равнопоставеност между абонатите ) от 123 ми обяаниха че трябвало да им се обажда всеки път при активиране и деактивиране на услугата което ще рече че специално заради sms- ите да ги позволявам и да ги забранявам трябва да имам телефон на виваком ... да ама не :) е а обяснете ми таз политика .... да не мога да си забраня изпращането на смс-и..... е това ако не е нарушение на клаузи от договора здраве му кажи а по техните правила проблема трябва да се отстрани до 24 часа ще попитате как така на дата карта ще забране смс-ите .... ами просто появи се един смс с добавена стойност 2,40 лв и исках кода да мога да ги забранявам и да ги пускам е от там се светнах че има нещо гнило .... системата им не го позволява а не е описано никъде :) ето ви още един повод да пуснете жалба ! *33*0000*16# това е кода ... пробвайте го на кой да е телефон с мобилен интернет ( да няма voice ) от там се казаха че цялата система от интернет карти няма забрана .... с код а трябва постоянно да им се обаждаш да ги пускат и спират :)

Velina Dilova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #82 -: Октомври 12, 2011, 03:13:08 pm »
Здравейте, на 21, 12, 2008 между мен и Виваком е сключен едногодишен договор за ADSL услуга. На 20,12,2010 подадох в район Кършияка Пловдив молба за прекратяване на услугата, защото ми предстоеше преместване в друг град. оказа се, че молбата е изгубена, защото служител напуснал - това беше отговора на работещите там. Услугата беше прекратена от Виваком на часа обаче, а аз си заплатих цялата дължима сума на 01. 03. 2011 в 19.10 ч в клон в София. Точно в този час има запис как техен служител проверява, че аз вече не дължа никакви суми към Виваком. Какво беше учудването ми, когато 3 месеца по-късно се почнаха безумни разговори, как дължа 140 лв неустойка по договор, който аз не съм подновила, но някой го е направил. Всеки ден девойка, представяща се за Владимирова, звъни по телефона и се държи изключително нагло.  Ще бъда принудена да заплатя сумата, но да си я върна по съдебен ред и да кача всички документи в социалните мрежи, за да знаят хората кого да предпочетат като доставчик на услуги.

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #83 -: Октомври 13, 2011, 02:20:22 pm »
Трябвало е да си подадете заявлението за прекратяване един месец преди да ви изтече договора.В противен случай договора ви се подновява автоматично за още една година, с това сте се съгласили подписвайки първия договор.Там има такава клауза и щом сте го подписали значи сте се съгласили.Така, че молбата ви и да не беше изгубена пак щяха да ви начислят неустойки защото се изпуснали срока и договора се е подновил за още една година.Няма нищо чудно.Дори нямате никакво правно основание за да претендирате в съда за възстановяне на сумата.Просто трябва да се научите да си следите нещата.Никой не следи вместо вас кога ви изтича договора, това е единствено ваша отговорност.

Hristo Petrov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #84 -: Декември 29, 2011, 11:43:55 am »
Здравейте. Преди една година сключих договор с Виваком \" VIVACOM LINK BIZ\" за 24-мес. срок. През юни месец ни се наложи да сменим адреса на фирмата от гр.Ямбол със с.Веселиново(Ямболско), подадохме молба в офисът на Виваком в гр.Ямбол, ул. Търговска, служителката ни обясни че може да се премести телефонът но не и интернетът. Причината за това е че няма такава техническа възможност за предоставяне на интернет услуга във с. Веселиново. Обяснихме и че на нас не ни е нужен толкова интернет колкото телефон и факс. Оказа се че неможе да ни бъде предоставена и факс услугата. След което докато чакаме отговор от виваком сме платили 2-3 месеца сметки без да бъде ползвам телефона, интернет и факс. И днес получихме известие че дължим неустоика в размер от 656.65 без ДДС, за това че ВИВАКОМ немогат да ни предуставят услугите за който сме сключили договор с тях за срок от 24 месеца. Моля някакво мнение.

rumqna peycheva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #85 -: Януари 04, 2012, 10:17:43 pm »
Тея виваком, на който му е работа там, да се заеме да ги липса, че са много зле, такива нерви ми създадоха! как може да няма кой да ни защити, да нямаме никакви права и години наред вече е така, ама то в скапаната българия какво ли е наред. аз лично ще ги съдя, съветвам всички потърпевши също да го направят. иначе ще си стоим все на това ниво и всички държави ще ни имат за измет, каквито всъщност сме си и братята гърци ще продължават да викат- тихоо да не събудим българите.

Красимира Точкова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #86 -: Януари 08, 2012, 11:06:52 pm »
Здравейте,  казуса е следния: купих мобилен телефон Samsung B2710 през м. декември 2011, от интернет магазин, при доставка с куриер, касовата бележка беше с дата от м. ноември, нямаше добър обхват и по празниците съвсем се загуби. През първите работни дни им го върнах, приеха го гаранционно, писаха протокол, но разминаването в датите на касовата бележка ме притеснява. Ще съм много благодарна ако ме посъветвате какво да правя, възможно ли е да са го препродали на мен и какво мога да направя като потребител?
Благодаря предварително!

Ani Pavlova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #87 -: Януари 29, 2012, 01:58:39 pm »
Внимание, пазете се от измамата “сделка от разстояние” от Виваком

Искам да ви информирам за нагла измама на Виваком наречена “сделка от разстояние”. С две думи - служители на Виваком звънят по телефона и предлагат някакъв тарифен план за домашен телефон, отказва им се, звънят пак, пак им се отказва. После идват на място и се опитват да ви дадат подарък телефон. Това, че сте отказали да вземете каквото и да е и дори не сте се срещнали с тях обаче за Виваком не означава нищо. Те са решили да сключат 2 годишен договор по избран от тях план без ваше знание и съгласие и дори не искат да приемат жалба за случилото се. Успяваме да пуснем писмена жалба в магазина на МОЛ - София на Стамболийски. Служителите на Виваком имат изключително нагло поведение и дори не искат да приемат писмена жалба. Както и да е, успяваме да пуснем, като веднага пуснахме жалба и до КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ. Минава почти месец и най-сетне от Виваком се получава писмо кой знае защо с закъснение 10 дни след пощенското клеймо, в което пише, “тъй като имате сключен договор....” - супер нагло, как изобщо е възможно да имат наглостта да си помислят, че след като не си се съгласил нито устно, нито писмено за каквото и да било ще ти натресат 2 годишен договор!!!! Нямам думи!!!

Искам да изкажа специални благодарности на КЗП  http://www.kzp.bg/ КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ, защото без тяхна помощ при изключително наглото и неморално поведение на служителите на Виваком съм убедена, че нямаше да има развите в наша полза, макар очевидно правото да е на наша страна.

Искам да попитам има ли начин да се пусне групов иск, тъй като много хора са потърпевши от тази практика и Виваком да бъдат осъдени, както и защо да не им се отнеме правато да предлагат такива услуги, след като очевидно нямат необходимите морални качества?

Kalin Velinov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Съвет за наглите Виваком
« Отговор #88 -: Май 17, 2012, 05:37:20 pm »
Професор Дренска е тормозена в продължение на 4 месеца по телефона от Vivacom, а от пресцентъра и се подиграват!
http://www.chudesa.net/vivacom-%D0%B4%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B0/

P Ion

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #89 -: Юни 14, 2012, 12:13:58 pm »
Добър ден,
Събирам група от ощетени клиенти на Vivacom за да заведем колективно дело срещу Vivacom за нелоялна практика на изнудване и поискаме обещетение.
Можете да сте ищец или свидетел.
Нашият случай накратко е следният :
Доверихме на Vivacom и сключихме договор за услуга пакет за 2 години. След 6 месеца се наложи да се преместим, за което сключихме нов договор за преместване подписан от Vivacom.
На новото място, техниците Ви ни заявиха по телефона, че нямало техническа възможност да се поддържа услугата и въпреки настояванията ни да потърсят решение отказаха да пуснат линията. Това ни принуди да поискаме прекратяване на услугата по точка 5 от договора (липса на техническа възможност) и естествено прекратихме плащането на услуга, която не получаваме.
След три месеца протакания на отговора, отдел криенти  установи, че действително няма линия до апартамента, но се опита да анулира договора за преместване и ни изфабрикува измислицата, че сме били отказали да се пробиват дупки за да минели кабелите (таква дупки дори има готови, те също отказват да формулират писмено предложение), като в същото време продължава да ни фактурира услуга, която не получаваме. Намеренията бяха прозрачни- да се търси арулиране на договора поради неплащане, а не както е в действителност, поради липса на линия която техниците отказват да пуснат.
Разбира се Vivacom не спазва нито един от 2та договора, не ни пуска услугата, начислява я и разчита, че клиента няма да се заведе дело.
След още 2 месеца преписки прекратиха линията и ни начислиха 1400лв. Също така ни начислява неустойки за невърнато оборудване, а от офисите на Vivacom  ни отказват да го приемат, въпреки писменото ни искане.
Такава практика на изнудване на клиента да плаща за услуга, която не получава не е нито коректна нито лоялна.
Ако това не е политика на фирмата явно условията принуждава служителите да вършат това. И в двата случая фирмата е отговорна за това наказуемо от закона деяние.
Ако имате подобен случай или друга нелоялна практика пишете на raiinter@hotmail.com