Автор Тема: Ето как GLOBUL прецакват абонатите си!  (Прочетена 958 пъти)

kapitango

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Ето как GLOBUL прецакват абонатите си!
« -: Февруари 01, 2010, 12:30:53 pm »
Абонат съм на въпроснатата телекомуникационна компания от както съществува.
Преди това бях абонат на другите кожодери М-тел но като недоволен техен клиент побързах да се прехвърля на новия за времето си оператор и така нататък да не влизам в безсмислени подробности.
Та каква е нова игра на гнусните Елини.
Получаваш съобщение, което автоматично се изписва на дисплея на апарата и може и изобщо да не разбереш за него, ако телефона е в безшумен режим.
Ако натиснеш някой бутон различен от бутона \"откажи\" автоматично се абонираш за \"екстрата\" Фън кол за сумата 2,40лв. за закупената мелодия + 0,60лв. за абонамент, или всичко на обща стойност 3,00лв. с ДДС.
Ако телефона ти е в джоба на дънките шанса да станеш абонат на посочената екстра без да разбереш е над 90%.
В последствие получаваш още 2 SMS-a с които те поздравяват и ти благодарят.
Най-гадното е, че ти активират някаква гнусна чалга, която свири в ушенцето на всеки, който ви търси, докато не деактивирате услугата.
Не знам колко абонати има въпросната компания но сметнете колко парички свалят от абонатите си с тази тяхна кампанийка. Ако успет да ощипят лекичко примерно едни 200 хиляди нищо неподозиращи абонати 200хил Х 3лв.= 600000 левчета. Дали ще има за коледни надбавки?
Нямам думи просто, коментарите оставам за вас.
Това е третата им спрямо мен \"издънка\" за последните 3 месеца.
Преди един месец реших да си предплатя 3 месечни такси за да не се занимавам до Февруари с тях. На следващия месец получавам излязлата фактура и съответно задължение по нея. Обаждам им се и ги питама какво става. Отговориха ми да отида с касовата бележка в офиса където съм предплатил таксите за да оправят грешката. Добре, че си пазя всички подобни бележки от плащания иначе познайте какво щяха да ми отговорят. Та платих си отново месечна такса и ми обясниха учтиво, че следващите три месеца няма да имам задължения.
Другата тяхна издънка беше при подновяване на предишния ми договор. Задължително ти активират някаква услуга, за безплатни разговори с един номер от мрежата на Глобул. Тази услуга по принцип струва 4,80 но през първия месец е безплатна. Няма как да откажеш да ти я активират и трябва да посочеш някакъв глобулски номер. Ако не деактивираш услугата преди излизане на следващата фактура автоматично си плащаш още 4,80 и абонамента ти се подновява автоматично докато не отидеш да подпишеш декларация за прекратяване на услугата.
Най-интересното е, че безплатната за един месец услуга ти се начислява към сметката на текущия месец (месеца през, който трябва да е безплатна) и за да си получиш нещастните 4,80лв. обратно, трябва да подпишеш декларацията за прекратяване 2-3 дни преди засичането, и тогава тези 4,80лв. ще се появят към задължението ви за следващия месец със знак (-), което значи, че ще бъдат извадени от задълженията ви за следващата фактура. Вече 3-ти месец чакам да се появят тези (-4,80лв.) и операторите любезно ми обясняват, че следващия месец всичко ще се оправи.
Плащам по минимум 50лв. на месец за да ползвам услугите Глобул, доста често като пътувам в чужбина плащам сметки над 150лв.
Суми от 2-3-5лв. са мешни на фона на това ,което всеки месец оставям при тях. Но много ме дразни начина, по който се опитват да изкопчат на пръв поглед дребни и невзрачни сумички, но на фона на по-голяма маса от потребители сумите си стават сериозни.
Не знам дали може да им се потърси някаква отговорност за действията им, нека някой, който по-навътре внещата да каже.

Аз за мен само знам, че ще се прехвърля на Виваком веднага след изтичане на сегашния ми договор.
« Последна редакция: Февруари 01, 2010, 12:34:19 pm от kapitango »

mimeto8912

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Ето как GLOBUL прецакват абонатите си!
« Отговор #1 -: Февруари 01, 2010, 12:44:23 pm »
kypih si karta na loop.predi mesec otivam da si pla6tam smetkata v hendi i nahalnata prodava4ka mi kazva 4e ima fotoaparat na promociq.pita me kolko spored men stryva i az kazvam 300lv.tq mi kazva 4e e SAMO 250lv. i mi pokazva kak snima kato si dviji rukata i snimkata ne se razmazva.v tova vreme vlizat ba6ta mi i priqtelq mi v magazina i az im kazvam za fotoaparata.jenata pak se opitva da snima kakto mi pokaza ve4e no ne moje.opita  2-3 puti i kaza ama pametta my e pulna ina4e kazano trqbva da si kupq karta pamet i taka ne stavat li pak 300 lv???

zoro213

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Ето как GLOBUL прецакват абонатите си!
« Отговор #2 -: Февруари 03, 2010, 10:49:46 am »
До capitango - като не ти харесват сключи договор с Vivacom.Макар,че тези \"тарикатлъци\" са патенет на \"Великото\" европейско общество, към което се стремим и ни българите.Щом искаме да сме в Европа ще трябва да живеем като тях и да си плащаме като попове.

kunev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Ето как GLOBUL прецакват абонатите си!
« Отговор #3 -: Февруари 03, 2010, 07:47:59 pm »
колега на мен подобна въртележка ми направиха М-тел и Хенди.Сключих договор в хенди , изрично обявих на девойчето че нямам любим номер и чак на четвъртия месец се сетих да се згледам във фактурата-такса любим 4.80!
Естествено никой нищо не можеше да направи , аз ги понапсувах а те ми взеха и такса за деактивиране.Сега поне съм \"рахат\" ама те пък си имат други начини да ни работят в сметките