Гаранцията, дадена по закон, не включва производителя. За всички въпроси трябва да се обръщате към търговеца - той трябва да изпълни законовите си задължения да поправи стоката - не сервизът, не производителят - търговецът. Не разбирам защо потребителят трябва да върши работата на търговеца и да информира производителя за възможни дефекти!! Не разбирам и защо трябва да се засипва търговецът с е-мейли или лични посещения - представете си, че има закупени 100000 бойлера и до втората година 10000 са се повредили (без значение чия е вината), това са средно 13 потребителя на ден! Защо търговецът да назначава специален екип за описване и регистриране на проблемите (а само някои от тях може да са производствени дефекти), като тази работа трябва да се свърши от търговеца, който, и без това, го върши.
Освен това, всеки търговец трябва да има механизми и начини за регулиране качеството на производство.
Аз бих се обърнала към производителя само когато всички останали опции са изчерпани - разбирате, че вие, макар да сте закупили стока от този производител, реално вие нямате договор за покупка с него, а с търговеца.