В момента също бих казала, ако имате избор не купувайте от Елдом инвест ООД. Аз също имам бойлер , 2 години работи без проблеми, днес се обаждам в оторизирания сервиз за Пазарджик /само един/ и ще ми обърнат внимание в максимално допустимия срок 4 от 5 дни. Явно сервиза няма достатъчно капацитет , а защо са го оторизирали производителите или това няма значение за тях ... Защото сега ме принуждават да се откажа от гаранция /5 год, за водосъдържател -10 / защото ние се къпем /мием/ всеки ден, а не на 1 седмица както си мисят сигурно господата ...
Така, че няма смисъл да обявяват големи гаранции, които са необезпечени.
Преди покупка ще проверявам сервизните фирми, аз и така правя, но преди 2 години пак беше спешно ... и съм пропуснала. Разбирам, че за конкретния случай не мога нищо да променя, но ще продължа да притеснявам и производителя и продавача, за да се откажат от този сервиз. Или да обучат млади хора.
Ако някой реагира в рамките на тези 4 дни - ще бъда много приятно изненадана и го огбележа и тук.